Welcome, Guest. Please Login or Register
YaBB - Yet another Bulletin Board

Latest info can be found on the YaBB Chat and Support Community.

Pages: 1 2 3 ... 61
Despre UBB - Cluj vorbim doar aici! (Read 283537 times)
Laura
Ex Member

Despre UBB - Cluj vorbim doar aici!
Aug 4th, 2003 at 2:10pm

Unii au curaj! Voi?

Pentru a nu mai perturba topicul lui "Insider" va fac eu un topic despre UBB - Cluj. Asadar ce aveti de spus despre UBBC spuneti aici! Deocamdata am prins o discutie intre 2 membrii pe un e-grup foarte interesanta! Asa ca o postez aici.

cbjola wrote:
"Marga pare cel mai deschis pana acum la idei noi (faptul ca e taranist sau liberal ma lasa rece), asa ca  orice mana de ajutor prinde bine. Ramane de vazut  daca isi confirma buna reputatie sau s-a dinozaurizat si el".

Raspunsul partenerului (R. Mititean):

"A se vedea organigramele din UBB.... Unde intr-o catedra sunt 4-5-6 profesori si 2-3 conferentiari si numai 1-2 lectori si 1-2 asistenti si 0 preparatori, nu e dinozaurism? Si unde unele facultati si catedre inoata in bani si fac investitii de sute de mii de dolari anual in cladiri, masini etc. si altora li se aproba zero lei, ba chiar nu isi vad salariile cu lunile in conditiile in care UBB are milioane de dolari fonduri proprii cu privire la care decide cum vrea muschii lui?"

Dr. Radu Mititean
Back to top

IP Logged

Laura
Ex Member

Re: Despre UBB - Cluj vorbim doar aici!
Reply #1 - Aug 4th, 2003 at 4:47pm

In fine, un model de curaj: Conf. Dr. Costel Sârbu! Cu oameni curajosi ca el se va schimba mediul universitar din Romania!

Marti, 25 martie 2003

Catre
MINISTERUL EDUCATIEI SI CERCETARII
CONSILIUL NATIONAL AL CERCETARII STIINTIFICE DIN ÎNVATMÂNTUL SUPERIOR

În atentia Domnului Profesor Dr. Ing. Ioan Dumitrache, Presedintele CNCSIS

Stimate Domnule Profesor,