Welcome, Guest. Please Login or Register
YaBB - Yet another Bulletin Board

Signup for free on our forum and benefit from new features!

Pages: 1 ... 41 42 43 44 
Revista Presei (II) (Read 149634 times)
AlexA
YaBB Moderator

I love YaBB 1G - SP1!

Re: Revista Presei (II)
Reply #1050 - Mar 17th, 2015 at 1:17pm

Quote:
AlexA wrote on Mar 17th, 2015 at 10:09am:
Deci, gasesc comentariul dvs superficial si nefondat, o incercare naiva de a sugera ca in universitatea dv totul este extraordinar, sunt doar cateva elemente care au provocat dezordine, toate acuzatiile la adresa rectorului sunt exagerate si presa nu face decat sa toarne gaz pe foc. Si ca in general, sistemul de invatamant romanesc este extraordinar, comparabil cu cel al oricarei tari europene dezvoltate, scolile sunt magnifice, profesorii lafel, nivelul stiintific si didactic este cum trebuie, profesorii universitari sunt personalitati cunoscute in strainatate, studentii au parte de o pregatire extraordinara, concursurile pentru posturile universitare sunt la nivel european (minim o suta de candidati pentru un post) asa ca dvs nu intelegeti de ce unii se plang de situatia existenta! OK, atunci o sa rad in hohote.

Eu inteleg ca nu va pica foarte bine comentariile mele, insa cele afirmate de mine sunt lucruri cat se poate de reale si ACUM, pot fi si demonstrate. Pe dumneavaoastra nu v-am acuzat de a fi fost sustinatoare a ex-presedintelui (despre domnul Marian Diaconescu era vorba) ci doar de preluare cam pe nemestecate a unor clisee pregatite cu grija in beciurile de la Cotroceni. Nu va pot banui de nici o rea intentie, insa v-ati lasat atrasa de niste forme fara fond, in lipsa unor informatii directe. Tonul dumneavoastra foarte razboinic si categoric, lasa impresia ca va face o reala placere sa aflati vesti cat mai proaste despre sistemul educational romanesc si ca nu aveti nici un fel de indoiala despre autenticitatea informatiilor pe care le gasiti in mass media.